preloader
حضور شرکت نواندیشان صنعت الکترونیک داتیس در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب.

حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب

اهداف برگزاری نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران (WATEX):

نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران بزرگ ترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه است که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت آب و فاضلاب برپا می شود.

حضور شرکت های برجسته، تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات در نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران (WATEX) ، فرصت مناسبی را برای شرکت کنندگان در این نمایشگاه به منظور آشنایی با فن آوری های به روز و تکنیک های جدید در حوزه آب و فاضلاب و تبادل نظر و بحث و گفتگو در این زمینه را فراهم می کند.

هدف از برگزاری این رویداد بزرگ، برداشتن گامی رو به جلو در راستای اعتلا و انعکاس هر چه بیشتر توانمندی های این صنعت در ایران و جهان است.

 

شرکت های حاضر در نمایشگاه بین المللی آب :

در این دوره از نمایشگاه بین ‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران، در مجموع 164 شرکت داخلی و نماینده شرکت ‌های خارجی از چهار کشور جهان اعم از کشورهای آمریکا، ایتالیا، کانادا و چین حضور خواهند یافت.

بر همین اساس در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی بین ‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب، شاهد مشارکت هفت شرکت خارجی و 157 شرکت داخلی خواهیم بود؛ هم چنین در این دوره از نمایشگاه شرکت ‌های فناور و دانش ‌بنیان در حوزه آب و فاضلاب و تاسیسات مرتبط با آن حضور خواهند یافت.

 

تجهیزات و ابزار های مورد ارائه در این نمایشگاه:

در نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب، کالاهایی چون لوله و اتصالات فلزی، شیرآلات صنعتی، پمپ و ماشین آلات دوار، تصفیه آب صنعتی، سد و نیروگاه‌ های برق ‌آبی، آموزش، آبیاری و زهکشی، خطوط انتقال آب، لوله و اتصالات پلیمری، مواد شیمایی، رنگ و پوشش، تصفیه آب خانگی، شیرآلات خانگی، نشت‌یابی، بلوئر و وکیوم و سیستم ‌های اندازه‌گیری (فلومتر) ارائه می ‌شود که شرکت نو اندیشان صنعت داتیس نیز در زمینه تجهیزات ابزار دقیق و فلومتر در این نمایشگاه حضور داشت.

در حاشیه این نمایشگاه، در کنار برگزاری نشست ‌های تخصصی در محورهای مختلف، نشست ‌های خبری مدیران عامل شرکت‌ های مادر تخصصی و زیر مجموعه وزارت نیرو با حضور خبرنگاران و کارگاه ‌های آموزشی با موضوعات مختلف از جمله مدیریت مصرف آب و مشترکان و بررسی چالش ‌های حوزه آب برگزار می ‌شود.

 

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی آب

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی آب

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی آب

 

بخشی از نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب 

 

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است